reklam
  • Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er’den Malatya’ya Müjde
    Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er’den Malatya’ya Müjde
  • U12 Basketbol Takımı Konya Şampiyon Oldu
    U12 Basketbol Takımı Konya Şampiyon Oldu
  • Battalgazi Belediyespor Yarı Finalde Avantajı Kaptı
    Battalgazi Belediyespor Yarı Finalde Avantajı Kaptı
  • Battalgazi Belediyespor Şampiyonluk Yolunda
    Battalgazi Belediyespor Şampiyonluk Yolunda
  • Basketbol Turnuvasında Dostluk ve Rekabet Bir Arada Yaşandı
    Basketbol Turnuvasında Dostluk ve Rekabet Bir Arada Yaşandı
  • Mini Dünya Kupası’nda Kardeşlik Kazandı
    Mini Dünya Kupası’nda Kardeşlik Kazandı
  • Yeşilyurt belediyesi 3. Ayak Tenisi Turnuvası Coşkulu Başlangıçla Start Aldı
    Yeşilyurt belediyesi 3. Ayak Tenisi Turnuvası Coşkulu Başlangıçla Start Aldı
  • Yeşilyurt’ta Mini Dünya Kupası Heyecanı Başladı
    Yeşilyurt’ta Mini Dünya Kupası Heyecanı Başladı
  • Büyükşehir Kurumlar Arası Futbol Turnuvası Tamamlandı
    Büyükşehir Kurumlar Arası Futbol Turnuvası Tamamlandı
  • Battalgazi belediyespor 3. Lig yolunda Play-Off’ta
    Battalgazi belediyespor 3. Lig yolunda Play-Off’ta
Ülkü Ocakları Malatya İl Başkanlığına Yusuf Sefi Atandı
Ülkü Ocakları Malatya İl Başkanlığına Yusuf Sefi Atandı

Ülkü Ocakları Malatya İl Başkanlığı...

MHP Heyetinden Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er’e Ziyaret
MHP Heyetinden Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er’e Ziyaret

"Cumhur İttifakı Türkiye'nin Geleceği İçin...

Battalgazi Zabıtasından İnşaat Firmasına Cezai İşlem
Battalgazi Zabıtasından İnşaat Firmasına Cezai İşlem

Battalgazi Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri,...

Sıcaklarda Seyahate Çıkacak Anne Adayları Dikkat!
Sıcaklarda Seyahate Çıkacak Anne Adayları Dikkat!

Uzun yolculuklar hamilelikte risk...

Malatya Turgut Özal Üniversitesinde Mezuniyet Coşkusu
Malatya Turgut Özal Üniversitesinde Mezuniyet Coşkusu

Genç Üniversite Güçlü Adımlarla Geleceğe...

Yeni Malatya Çarşısı’nda Kümelenme Dönemi
Yeni Malatya Çarşısı’nda Kümelenme Dönemi

Büyükşehir Belediye Meclisi’nden Yeni Çarşı...

Yeşilyurt Belediyesi’nden Şehrin İnşasına Dev Bir Katkı Daha!
Yeşilyurt Belediyesi’nden Şehrin İnşasına Dev Bir Katkı Daha!

Kentsel Dönüşüm Projesi “Yeşil Yaşam...

Havalanı Yolu Genişletiliyor
Havalanı Yolu Genişletiliyor

Havaalanı-Kağıt Fabrikası arasındaki 16 km’lik...

Adıyaman’ın ‘Kırmızı Altın’ Mesaisi Başladı
Adıyaman’ın ‘Kırmızı Altın’ Mesaisi Başladı

Güneydoğu Anadolu Bölgesi’nin bereketli topraklarına...

Bu Ülke
Bu Ülke

Bu...

Reşat Erdoğan’dan 5 Bin Kişilik İftar Yemeği
Reşat Erdoğan’dan 5 Bin Kişilik İftar Yemeği

Reşat Erdoğan’dan 5 Bin Kişilik...

Siyasette Unutulmayacak Olan İşte O Kareler
Siyasette Unutulmayacak Olan İşte O Kareler

Siyasette Unutulmayacak Olan İşte O...

Kim Yapıyor Bu Binaları
Kim Yapıyor Bu Binaları

Kim Yapıyor Bu...

Hipnotize Edici Yansımalar
Hipnotize Edici Yansımalar

Hipnotize Edici...

Bu Evi Görenler Gözlerine İnanamıyor
Bu Evi Görenler Gözlerine İnanamıyor

Bu Evi Görenler Gözlerine...

El Emeği, Göz Nuru Çalışmaların Sergisi Açıldı
El Emeği, Göz Nuru Çalışmaların Sergisi Açıldı

El Emeği, Göz Nuru Çalışmaların...

Facebook Like Box Kodunu Giriniz
Başkan İnanmaz “Deprem Sonrası Diş Hekimleri Sayısı 240’a Düştü”
Başkan İnanmaz “Deprem Sonrası Diş Hekimleri Sayısı 240’a Düştü”
Malatya Diş Hekimleri Odası Başkanı Miraçhan İnanmaz Diş hekimliği fakültesi önlük giydirme törenine ve bir dizi etkinliklere...
26 Kasım 2023 21:31
Font1 Font2 Font3 Font4

Diş Hekimliği Fakültesi 3.Sınıf Öğrencileri Mesleğe adım attıkları bu ilk günde beyaz önlük giymenin heycanını yaşadılar. Törene İnönü Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ahmet Kızılay, Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan, Diş Hekimleri Odası Başkanı Dt. Miraçhan İnanmaz’ın yanısıra Fakülte Dekanları ve öğrenciler katılım sağladı.

Başkan Miraçhan İnanmaz “Dişçi Mekteb-i Aliyesi, Tıp Fakültesi bünyesinde 22 Kasım 1908 tarihinde açılmasına aften 1996 yılından bu yana her yıl 22 Kasım günü “Diş Hekimleri Günü” bu yıl 21 – 27 Kasım günlerini içine alan “Ağız Diş Sağlığı Haftası” olarak kutlanmaktadır. Milletimizin ağız ve diş sağlığına yönelik hizmetlerinde gece demeden, gündüz demeden özveriyle görev yapan diş hekimlerimizin günü kutlu olsun. Gençlerimiz bizlerin geleceğidir. Bu anlamda gençlerimizin ilerde iyi birer diş hekimi olmaları için çok çalışmaları gerektiğini hatırlatarak başarılar diliyorum” dedi.

Ağız ve Diş Sağlığı Haftası nedeniyle Malatya’da faaliyet gösteren diş hekimlerine yönelik bir etkinlik düzenlendi.

Gecede meslekte 20 yılı geride bırakan diş hekimlerine plaket verildi. Özel bir otelde gerçekleşen etkinlikte Malatya Diş Hekimleri Odası tarafından vefa örneği gösterilerek meslekte 20. yılını dolduran diş hekimlerine plaket takdim edildi.

Malatya Diş Hekimleri Oda Başkanı Miraçhan İnanmaz, gecede yaptığı konuşmada her yıl 21 – 27 Kasım tarihleri arasında kutlanan Ulusal Ağız ve Diş Sağlığı haftasını bu yıl özel bir etkinlikle kutladıklarını söyledi. 6 Şubat’ta yaşanan asrın felaketinde Malatya’yı terk etmeyen diş hekimlerine minnettar olduklarını da dile getiren İnanmaz, “Bu sene programı yapalım mı yapmayalım diye çok düşündük, istişarelerimiz neticesinde ise 6 Şubat’ta yaşadığımız asrın felaketinde Malatya’mız terk etmeyen diş hekimlerimiz çoğunlukta oldu. Meslektaşlarımıza canı gönülden teşekkür ediyorum. Deprem’den dolayı dış hekimlerimiz kentimiz terk etmedi. Meslektaşlarımıza moral olsun diye böyle güzel bir gece organizasyonu gerçekleştiriyoruz” dedi.

6 Şubat asrın felaketini yaşadıklarını ifade eden Başkan Miraçhan İnanmaz, “Deprem’de diş hekimlerimiz kentimizi terk etmeyerek hizmet sunmaya devam etti. Diş hekimliği mesleğini her ilde rahat bir şekilde iş yapacak durumda olmalarına rağmen deprem sürecinde şehrimizi terk etmediler. Kendilerine teşekkür ediyorum. Biz de diş hekimliği odası olarak meslektaşlarımıza maddi ve manevi olarak destek verdik. Depremde şehrimiz terk etmediler. Meslektaşlarımıza moral ve motivasyonlarını artırmak için vefa gecesi düzenliyoruz. Deprem öncesi diş hekimliği odamıza kayıtlı olan hekimlerimizin sayısı 310‘du. Deprem sonrası ise bu sayısı 240’a düştü. Meslektaşlarımız hizmet sunmaya devam ediyor” şeklinde konuştu.

Konuşmaların ardından meslekte 20 yılını tamamlayan Diş Hekimlerine plaket sunuldu.

 


Bu haberler ilginizi çekebilir!
Yukarı Geri Ana Sayfa